X
تبلیغات
پیاده روی

پیاده روی

این وبلاگ مربوط به پیاده روی است

سوزاندن کالری بیشتر با پیاده روی

پیاده‌روی یکی از بهترین نوع از ورزش‌های هوازی است، اما چگونه راه برویم که کالری بیشتری را بسوزانیم؟بسیاری از افراد خیلی آهسته پیاده‌روی می‌کنند و در نتیجه از فواید آن به عنوان یک ورزش بی‌نصیب می‌مانند. اگر می‌خواهید با کمترین پیاده‌روی بیشترین فایده را ببرید باید سرعت پیاده‌روی خود را افزایش دهید تا تپش قلب‌تان افزایش یابد. در اینجا 4 راه‌حل ساده به شما آموزش می‌دهیم که به کمک آنها می‌توانید سرعت پیاده‌روی خود را افزایش داده و کالری بیشتری بسوزانید...


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 25 فروردین1391ساعت 8:52 بعد از ظهر  توسط محمد واحدیان  | 

ترجمه مقاله : اثر قدرت راه رفتن در فاز 2 برنامه توانبخشي قلبي است.

اثر قدرت راه رفتن در فاز 2 برنامه توانبخشي قلبي است.
کيم C، کيم بو، ليم KB، کيم YJ، پارک آن Yb.

ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 2 اردیبهشت1391ساعت 9:47 بعد از ظهر  توسط محمد واحدیان  | 

The Effect of Power-walking in Phase 2 Cardiac Rehabilitation Program

The Effect of Power-walking in Phase 2 Cardiac Rehabilitation Program.
Kim C, Kim BO, Lim KB, Kim YJ, Park YB
.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 2 اردیبهشت1391ساعت 9:31 بعد از ظهر  توسط محمد واحدیان  | 

?How do we walk

Walking with a fast rhythm to strengthen the heart and reduce the risk of heart disease risk is effective. 

Special place for your daily walk like a park or a particular region do not consider, if your limit, then after a while, you become very repetitive and Kslknndh will walk you out in a short time the habit of positive would want. 

So not for everyday walking trails and a variety of choices to try walking with rapid steps to be under pressure and the heart muscle is strengthened. Another benefit of fast walking, sweating is the body of toxins can be excreted through the water and quickly gave up their body fat.

When not in individual mobility, fuel and slow adaptation takes place, resulting in fewer calories being consumed. The brisk walking burn calories not only during the walk, but it is after. Flex muscles with regular exercise, will increase metabolic rate, especially if you try to reduce body weight by reducing calorie intake.

Updated the morning after walking is good because if you walk back to your home, you take a shower and it has greatly contributed to the loss of Chrbyhaytan. 
If you're working your way to try to walk to work, and can even park your car somewhere farther up the walk. This spirit will help you to happiness.

If we use may result from walking, must be 3 or 4 days a week, between 30 to 60 minutes to exercise, I walk faster than normal walking rhythm. Thus, in addition to the above advantages, we can also reduce blood fat.

Drinking water before walking is recommended, ie a glass of water 20 to 30 minutes before another 5 minutes walk and a cup to be drunk before the move. It is better instead of asphalt and paved surfaces, dirt roads soft and chose to walk. Walk enables us to exercise at a constant speed and constant, it is another to allow us to burn fat effectively.

Our body is constantly burning calories is to exercise all the time, the state is burning fat. Pedestrian activity is continuous and gradual, so even if there is a lack of fitness to effectively increase the fat burning state.


www.hamshahrionline.ir
+ نوشته شده در  پنجشنبه 31 فروردین1391ساعت 0:21 قبل از ظهر  توسط محمد واحدیان  | 

مزایای پياده روی

روي فرم بودن بدن، مفرح و شادي بخش است وبراي دست يافتن به اين منظور، ورزش پياده روي مفيد مي باشد.

به نظر محققان، اگر همه ما فقط روزي نيم ساعت با سرعت نه چندان زياد راه برويم ، خطر بسياري از بيماريهاي مزمن را در حدود 30 تا 40 درصد کاهش داده ايم.

بر اساس تحقيقات پياده روي دائم همچنين مي تواند در کمک به ترک سيگار و کنترل اشتها کمک کند.

اگر بخواهيم بهره ممکن را از پياده روي حاصل کنيم، بايد 3 يا 4 روز در هفته، ميان 30 تا 60 دقيقه تمرين کنيم، يعني با سرعتي بيشتر از ريتم پياده روي معمولي راه برويم، به اين ترتيب علاوه بر اين مزيتها، مي توانيم ميزان چربي خون را نيز کاهش دهيم.

نوشيدن آب قبل از پياده روي توصيه مي شود، يعني يک ليوان آب 20 تا 30 دقيقه قبل از شروع پياده روي و يک ليوان ديگر 5 دقيقه پيش از شروع حرکت ميل شود. البته بهتر است به جاي سطوح آسفالت و سنگفرش، زمينهاي نرم وخاکي را براي پياده روي انتخاب کرد.

به اين ترتيب ورزش پياده روي از جنبه هاي مختلفي براي همه مفيد بوده و بر بدن تاثير مثبت مي گذارد که از مهمترين آنان مي توان به نکات زير اشاره کرد:


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 25 فروردین1391ساعت 10:20 بعد از ظهر  توسط محمد واحدیان  | 

سودمندی پیاده روی منظم بر جلوگیری از بروز آلزایمر

محققان در آمریکا اعلام کردند: پیاده روی منظم، خطر بروز آلزایمر را کاهش می دهد.
 

محققان علوم پزشکی در تحقیقات خود دریافتند، پیاده روی دست کم به میزان حدود ده کیلومتر در هفته، برای جلوگیری از ابتلا به آلزایمر بسیار مفید است. به گفته این محققان؛ پیاده روی، نقش مهمی در جلوگیری از کوچکی مغز و بروز زوال عقلی و آلزایمر ایفا می کند.محققان به همه افراد در همه سنین توصیه می کنند با ورزش منظم و مداوم از بروز مشکلات متعدد جسمی و روحی در خود جلوگیری کنند.بیماری آلزایمر اختلال حافظه است که در سنین میان سالی با کاهش شدید ترشح سروتونین در مغز ایجاد می شود.البته کاهش سروتونین همیشه به علت پیر شدن سلول ها نیست. سکته مغزی یا شوک عاطفی پس از دست دادن عزیزی می تواند خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش دهد.آلزایمر با از دست دادن حافظه کوتاه مدت، فراموش کردن آدرس ها و اسم ها آغاز می شود و کم کم تا آنجا پیش می رود که فرد حتی راه بازگشت به خانه را فراموش می کند.بیماری آلزایمر متاسفانه درمانی ندارد اما می توان از پیشرفت آن جلوگیری کرد. 

منبع: www.tici.info
+ نوشته شده در  جمعه 25 فروردین1391ساعت 10:18 بعد از ظهر  توسط محمد واحدیان  | 

چگونه در پیاده‌روی کالری بیشتری بسوزانیم؟

پیاده روی ورزش بسیار خوبی برای تعداد زیادی از افراد است. اگر شما نیز پیاده روی می‌کنید و قصد دارید حین پیاده روی کالری بیشتری بسوزانید این مقاله به شما کمک می‌کند.


پیاده روی فعالیت بسیار مفیدی است و نه تنها عضلات را تقویت می‌کند بلکه برای مهمترین عضله بدن یعنی قلب نیز مفید است. پیاده روی در هر زمان و مکانی می‌تواند انجام شود و اگر به درستی انجام شود می‌تواند کالری بسوزاند. البته اگر شما به قصد کنترل وزن پیاده روی می‌کنید باید کمی بیشتر فعالیت کنید تا میزان کاهش وزن را به حداکثر برسانید. در اینجا راههایی برای اینکه بتوانید حین راه رفتن کالری بیشتری بسوزانید توصیه شده است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 25 فروردین1391ساعت 8:11 بعد از ظهر  توسط محمد واحدیان  | 

اثرات پیاده روی در کاهش وزن

پیاده روی نه تنها به عنوان یک ورزش در حفظ سلامتی بدن مؤثر است، بلکه یکی از بهترین ورزش ها برای کنترل وزن به شمار می رود.


بسیاری از کسانی که می خواهند لاغر شوند، اغلب به ورزش هایی می پردازند که گمان می کنند کالری بیشتری می سوزانند و تعجب می کنند که چرا بعد از چند هفته هیچ نتیجه ای نگرفته اند.

از بین بردن چربی زائد بدن نیاز به گذشت زمان دارد. درست است که مصرف کالری مهم می باشد، اما برای کاهش وزن، به ویژه در اولین مراحل آن، فقط سوزاندن کالری اهمیت ندارد.
برای کاهش چربی بدن، حتما باید ورزشی را شروع کرد که مستقیما چربی را بسوزاند؛ ورزشی که به آرامی و تدریجا سطح تندرستی را افزایش دهد، طوری که بعدا بتوان برای تسریع در کاهش وزن، تمرین های کالری سوز بیشتری را در برنامه اجرا کرد.  پیاده روی احتمالا بهترین ورزش برای کاهش دائمی وزن است.

ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 25 فروردین1391ساعت 8:6 بعد از ظهر  توسط محمد واحدیان  |